EN HELG ATT MINNAS

Helgen har varit fartfylld men också väldigt rolig. I lördags var det dags för den årliga mässan. I år var det i nya lokaler vid Östermalmstorg. Kändes nästan som inne på Grand Hotell. Jag och de andra från Bluebbery var där redan vid tio för att fixa iordning det sista. Klockan elva kom alla utställare och en timma senare var mässan igång. Jag och Maria höll ett seminarium om arbete utomlands. Det gick riktigt bra och min syster var där och filmade :)
Det var över 50 utställare från olika skolor och program världen över plus över 1000 besökare - rekord!
Efter mässan gick hela gänget på 50 pers till Grodan för trerättersmiddag. Väldigt speciellet att äta middag med människor från olika delar av världen med helt skilda kulturer. Det berättades roliga historier och bjöds på god mat. Sen gick vi vidare och dansade och hade kul resten av kvällen och en bra bit in på natten. Det sista jag fick höra när vi gick från en av samarbetspartners från Australien var "Promise me to never leave the travel industry, there is no better job!" Så sant så sant :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0