HELGEN ÄR HÄR

Herregud vad den här veckan har sprungit iväg. Förra helgen firade vi Fina Tina. Hon bjöd på god mat och dricka. Sen dansade vi hela natten lång på Solli. Veckan har mest bestått av plugg. Lite tråkigt att Organisationskursen är slut. Det var verkligen en av de roligaste kurserna jag läst. Nästa vecka skriver jag min sista tenta. Helt sjukt! Idag har jag, Anna och Maria arbetat med Examansarbetet. Det svåra är bara att avgränsa rapporten så vi inte skriver om saker som inte har med ämnet att göra. Vi har ett rikigt intressant ämne och frågeställningar så det kommer bli rikigt kul.
 
Ikväll ska jag hem till Krisitn på middag och vin med alla fina tjejer från Bluebbery. Mys!
 
 
Lite bilder från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0