HELGEN

Hade en riktigt bra helg. Började med vin och tjejkväll hos Krisitin med alla från Bluebberry. Dansade, skrattade och åt gott. Gud så jag har saknat alla fina tjejer från praktiken. Lördagen låg jag "sjuk" större delen av dagen. Åkte till stan en sväng med Elias för att handla lite smått och gott. I söndags firade vi Ullis som har fyllt år. Ullis och hennes killes lägenhet är så himla fin, och läget är perfekt! Vi bjöds på små hembakade kakor, riktiga mästervärk. Mysigt att få umgås med släkten. Vi ses tyvärr inte så ofta längre.
Sen har jag och Elias varit kattvakt åt Duje hela helgen. Älskar när han kommer och bor hos oss. Den lilla busungen vill ständigt ha uppmärksamhet. Elias byggde små kojor i hela lägenheten som han kunde sova i. Försökte övertala Josipa att få låna honom lite längre men det gick tyvärr inte. Jag mår så bra av att umgås med katter, fast det vet ni ju redan :)
 
Nej nu måste jag dyka ner i plugget. Tentan på fredag är inte den lättaste, men det är som sagt den sista jag gör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0